Boda Ádám

2021-ben végeztem az ELTE-n tanárszakon, tíz éve tanítok magántanárként, az elmúlt négy évben pedig különböző intézményekben szereztem iskolai szakmai gyakorlatot (ELTE Radnóti / ELTE Trefort / Deák Diák Általános Iskola). Jelenleg magánoktatással, digitális tananyagfejlesztéssel foglalkozom, és a SuliCenternek vagyok a vezetője.

Szakmailag magas színvonalú, ugyanakkor hangulatos, izgalmas órákat tartok a diákjaim szerint, a fő területem a központi felvételire való felkészítés. Szakmai gyakorlatom során rengeteg általános iskolás diákot készítettem fel a felvételire, akikkel közösen sikerült a kitűzött célt elérnünk. Mai napig szívesen térnek vissza hozzám a gimnáziumból, ha segítségre van szükségük.

Szakterületem a játékosítás (gamifikáció), szakdolgozatomat is az oktatás játékosításából írtam. Mindig is az érdekelt, hogy hogyan lehet azt elérni, hogy olyan élvezettel mélyüljön el a diák a tanulásban, mint ahogy elmerül egy számítógépes játékban vagy a telefonjában, és megszűnik körülötte a tér és idő. Véleményem szerint jó módszer erre a gamifikáció. Az évek során az erről szerzett tapasztalataimat beemeltem a tanórákba is, hogy még hatékonyabb legyen a képzés.


Diákjaimtól érkezett ajánlások

"Gyermekem heti szinten járt a kurzusra, és ezalatt olyan kiválóan felkészítette őt Ádám és Pali a 8.-os központi felvételire, hogy az első helyen megjelölt iskolába vették fel. Nagyon hálásak vagyunk, csak ajánlani tudom a kurzust! Az órákon sok játékos feladattal motiválták a fiamat, mindig örömmel számolt be az alkalmakról. :) " (Anna)
"Mindkét fiam Ádámmal készült fel a központi felvételikre. Fel is vették őket egy 6. osztályos és egy 4. osztályos gimnáziumba. Ezen kívül évközben is tanította őket. Nagyon szeretik. Fiatalos és jó kedvű órákat tart tele modern technikával. Csak ajánlani tudom mindenkinek Ádámot! " (Anti és Vince)
"Ádám az elmúlt 3 év során két gyermekünket készítette fel a nyolcadikos magyar és matematika központi felvételire. Mindketten az általuk első helyen megjelölt gimnáziumba nyertek felvételt. A felkészülés során gyakran olyan kérdések is szóba kerültek, amire az iskolában nem jutott elég idő kitérni. A páros órákon a gyerekek bátran kérdeztek, így hamar fény derült az esetleges hiányosságokra. Az órák egyénre szabottan, általában iskola után, a késő délutáni órákban voltak megtartva, de a jó hangulatnak és a sok játékos feladatnak köszönhetően a gyerekek rendkívül lelkesek voltak. Hálásan köszönjük Ádámnak a nagyszerű felkészítést!" (Sári)
"Jó szívvel ajánlom Ádámot, mert nekünk nagy segítségünkre volt a matek felvételi megírásában. Gyermekem szívesen tanult nála, az órák jó hangulatban, mégis fegyemezett rendben folytak. Ádám pontos, megbízható és igazán jó tippjei vannak a felvéleli írásra." (Marci)